Pages

1 4 3 SAYA XCUKUP SEMPURNA

1 4 3. What does it means? Simple. It can be "i love you" or "i miss you" or "i hate you" . Emphasize on the 1st one. I LOVE YOU.

Dia perempuan , saya perempuan. Walau pun perwatakan dan rupa kami berbeza tp kami ada 1 persamaan. ɐɯɐs ƃuɐʎ ƃuɐɹo ɐpɐd ıʇɐɥ ɥnʇɐɾ ıɯɐʞ.


Rasa sayang...
Nak tau kenapa sifat penyayang wanita lebih kuat dari seorang lelaki?
Jawapan: 
Sebab wanita itu ada Rahim. Rahim itu apa? Ar-   Rahim salah satu daripada 99 nama Allah.    
Rahim itu bawa maksud penyayang .Ada logik kan. Laki ada rahim x?? Hakikat yang hakiki Taqdir Allah itu sememang nya da ciptakan wanita itu dengan sifat penyayang. 


Seorang perempuan yang penyayang xkan sanggup menjadi penyebab perempuan lain bersedih. Btol x?


Maafkan saya jika...
Maafkan saya jika saya pernah menyakiti hati kamu yang di panggil wanita. 
Maafkan saya jika saya pernah merampas kebahagian kamu tanpa saya sedari. 
Maafkan saya jika kesilapan saya itu membuatkan kamu membenci saya.
Maafkan saya. Saya bukan lah sesempurna insan. 


Maaf andai saya xcukup penyayang. Xde manusia yang sempurna. Tapi kita boleh mencari kesempurnaan kan?
Yang xbaik itu datg dari diri saya sendiri. Dan segala yang baik itu dtg dari Allah s.w.t.


                                             








               
               




0 comments:

Post a Comment